search for the magic

Loading...

11/7/13

mida Sina eile tegid? (updated)

miks mõni päev algab ja lõpeb ebanormaalselt vara? sest on vaja. let me demonstrate:

4.40 äratus, mida ma edasi ei lükanud, kuigi päris kohe voodist püsti ka ei tõusnud.
u 5.00 paiku mõtlesin, et miks ma üleval olen, why am I doing this again?
6.20 istusin bussis ja sõitsin kesklinna poole.
7.00 sättisin end täistunniekspressis mugavalt sisse, panin muusika mängima ja lubasin silmadel puhata. 
u 8.40 paiku ärkasin üles ja üritasin end erksamaks muutma hakata.
9.35 olin tartus kalevi kommipoes ja ostsin karbi šokolaadikomme.
10.25 seisin klassi ees ja pidasin hämava kõne sellest, kuidas "meie korteriühistu kogus raha parkimiskohtade jaoks, aga neid veel pole tehtud ja mina käisin vahepeal prantsusmaa reisil". hugely hämav, aga selline oli ka ülesanne.
11.40 olin meie instituudi koordinaatori juures ja andsin talle eelnevalt soetatud kommikarbi. because she deserved it.
12.00 pikendasin raamatukogus oma kaarti ja võtsin kojulaenutusest eelnevalt tellitud raamatu ära.
u 12.07 paiku jalutasin kesklinnas ühest eakast akordionimängijast mööda. alguses kõndisin mööda, aga tema mäng jäi kõrvu pidama, sest see mees teadis, kuidas akordionit mängida. võtsin rahakotist münte ja läksin panin tema kotti. mees lõpetas hetkeks mängu, soovis, et ma terve oleksin ja lubas, et täna (eile) saan ma mehele. mehele ma eile ei saanud, aga hea tunne tekkis küll. 
12.15 sõin yakuzas kiiruga lõunat. neil on hea basmati riis.
13.00 sättisin end täistunniekspressis mugavalt ekraani ette ja vaatasin filmi linnuvaatlejatest. jälle. tore, et bussis filme näidatakse, aga nad vist väga ei mõtle nendele, kes tihti sõidavad, sest ma olen juba kõiki filme näinud... (first world problems, I know)
15.40 olin sossi mäel kaltsukas. ei leidnud jälle midagi.
16.15 istusin toimetuses ja lugesin värskeid lehti/ajakirju. sain oma disaineviani ka kätte. zombi tunne hakkas vaikselt juba tekkima.

(elie saab for evian, photo taken from the telegraph.co.uk)

17.00 jõudsime H&Mi showroomi rotermanni kvartalis, et isabel maranti kollektsiooni vaadata.
17.45 ootasin uneudus bussi, et koju minna. zombi tunne süvenes.
20.50 olin pimedas toas teki all ja mõtlesin et selle päeva graafiku peaks küll üles kirjutama. väsitav oli.
päeva jooksul jõudsin korduvalt kõrgemate jõudude poole pöörduda ja paluda, et järgmisel semestril mu üks ja ainus loeng kell 10 (rääkimata kella 8st) ei algaks. aga kuna ma natuke tean seda õppejõudu, siis mulle tundub, et ta pole hommikuinimene. minu õnneks. 

täna ärkasin 10 paiku ja tahaks minna kinno "kertut" vaatama. käisin "kertut" vaatamas. ilus, aga nii kurb film. mari pokineni laul jääb kummitama. mulle jäi see laul juba filmi treilerist meelde ja filmi ajal läksid silmad märjaks ainuüksi seda laulu kuuldes. ilus, kõik oli ilus. ja kurb. laul on peidus siin.

1 comment:

Anonymous said...

ma panin oma seitse aastat peetud blogi kinni. (kellaaega ei mäleta).
täna eelviimases loovkirjutamise tunnis, tundsin, et vajan kirjutamiseks eraldi üürikorterit.
aga päev oli selline.
12.00 äratus
12.30 isetehtud pannkoogid perele
15.30 veini joomine Kukes ja Konnas, (teesklesin, et ei saa prantsuse keelest aru)
16.30-17.30 tutvumine saapavalikuga.
18.00-20.15 loovkirjutamine
21.00-22.00 tähed, arvuti, ajakirjad ja tegemata kodutöö
23.00-00 Spooks
01.00-02.00 vestlusring teemal: millal me Eestist ära kolime.
06.00 äratus.
tervisi kadriorust
u